úterý 4. října 2016

Gumový "pneu" kryt na mobil (81 Kč)

Ahoj.
Tentokrát mám připravenou recenzi o gumových krytech na mobil. Od té doby co mám  "chytrý" telefon, tak na ně nedám dopustit a objednáváme si je celá rodina. Tentokrát bude krytů více. Na ebay se jich dá najít opravdu spoustu od gumových po "peněženková" pouzdra.

Odkazy

Vložím sem odkazy na všechny kryty, které jsem objednávala, ale zrecenzuji pouze nějaké.
Odkaz na "pneu" kryt
Pokud je odkaz nefunkční, hledejte pod těmito slovy: Pneu Cover

Objednávka a dodávka

  • Kryty jsem zase objednávala od vícero prodejců.
  • Všechny kryty vždy přišly zabalené v bublinkové obálce, každý obal přišel ještě v pytlíku a měl v sobě kousek materiálu, aby držel lépe tvar.
  • K některým krytům přišla i fólie s hadříkem (většinou to je ale v nabídkách uvedeno).
  • Dodací lhůty:
    • Pneu kryt došel za 6 dní (včetně víkendu). Prodejce byl z Německa (z Německa všechno dorazí do týdne)
    • Kryt s bílými okraji došel za 22 dní.
    • Kryt s imitací dřeva došel za 17 dní.

Můj názor na kryty

Jak jsem psala na začátku, gumové kryty mám moc ráda. Naučila jsem na ně i spoustu mých kamarádů. Rády je mají i holky, protože je to vlastně součást jejich stylu.
Pneu kryt je moc hezký, je to příjemná guma a drážky pneu nejsou tak hluboké, takže to vypadá decentně.
Kryt s bílými okraji měli v několika barvách. Jelikož je tento kryt kupován pro pána, volili jsme tmavou barvu. Kryt je také gumový a dobře ohebný a na telefonu vypadá skvěle.
Kryt s imitací dřeva vypadá také dobře. Jediné co jsme z nabídky nepoznali je, že ten "obrázek" je natištěný na průhledný kryt - po stranách je kryt průhledný.


Všechny kryty a ty uvedené v dalších odkazech jsou dobré a skvěle sedí. Jediné na co bych chtěla upozornit, průhledné (transparentní) kryty jsou dost tenké a naopak barevné kryty jsou o něco silnější.
20160602_162629-1.jpg
Dneska rozloučí i můj telefon, protože je rád, že pády na zem tlumí jeho kryt..:)
Hann