úterý 11. října 2016

Transparentní gumové kryty s obrázkem (45 Kč) + problémy s reklamací

Tentokrát tu pro vás mám trochu netradiční recenzi. Gumové kryty už jsem recenzovala, ale jelikož jsem si kupovala nové, tak vám je mohu porovnat, jak vypadají nové a co se s nimi stane po používání.

Odkaz

Odkazů zase naleznete hrozně moc. Já sama objednávám pokaždé od jiného prodejce. Nyní jsem objednávala od tohoto. A to dva kryty.
 Odkaz
Pokud je odkaz nefunkční, hledejte pod těmito slovy: TPU Cover Animal Pattern

Objednávka a dodávka

  • Kryty přišly asi za 40 dní.
  • Přišly zabalené dokonale - v pytlíku a igelitové obálce. Měly v sobě měkkou výplň.
  • Jeden kryt měl maličkou vadu (asi chyba tisku), a tak jsem u prodejce tuto vadu reklamovala a žádala jsem půlku z krytu zpět. Ono to totiž vypadá jako kdyby na mobilu byla nudle. Prodejce mě asi špatně pochopil a poslal mi polovinu peněz z celé objednávky - tedy za celý kryt, když jsem objednávala dva. Takže jsem moc ráda.
  • Ne všechny reklamace dopadají takto skvěle. Nyní jsem reklamovala ještě jeden kryt, který jsem objednávala pro kamarádku a on jí vůbec nedošel. Už to bylo přes 50 dní a prodejce se hrozně cukal a neustále se snažil prodloužit dobu čekání na náhradu. Po určité době položky expirují. Zatím se mi to nestalo, ale myslím, že potom nejde založit spor. Nejdříve psal ať počkám ještě 5 pracovních dní, a pak ať ještě počkám další 3 dny. Musela jsem být vytrvalá a nakonec peníze vrátil, ale ne na kartu jako to dělají všichni ostatní, ale na paypal účet, takže musím ještě řešit, jak to z něj dostat apod. A ještě jedna poznámka, při přijímání peněz na paypal se strhává nějaká provize pro paypal (je to něco jako na aukru). Takže tenhle prodejce mě fakt vytočil.

Můj názor na gumové transparentní kryty

Můj názor už znáte. Gumové kryty miluji, myslím si, že nejvíce ochrání telefon, a zároveň nezaberou moc místa a navíc je to skvělý módní doplněk.

Na fotce můžete vidět několik krytů.
Ty vrchní dva mám doma asi půl roku a ty spodní jsou teď objednané.
Kryt s medvídkem a balónky jsme měla na mobilu asi 3 týdny, ten s Krtkem (tak to bylo uvedeno v nabídce, ale že to vypadá jako kočky?) jsem nosila asi půl roku maličko ztvrdnul, ale opravdu jen nepatrně. Ta zažloutlá barva na telefonu není vůbec vidět. Sama jsem se divila, když jsem kryt sundala. Mám černý telefon.


Líbí se vám moje kryty nebo byste si objednali jiné?

Mějte se hezky,
Hanča