úterý 24. října 2017

Kráječ na okurku/cuketu (39 Kč)

Moje jedna z prvních kuchyňských věcí objednaná na ebay je tento kráječ. Myslím, že u nás se nic takového nedá sehnat.

Odkaz

Odkazů jsem nenašla tolik, jako u jiného zboží na ebay. Každopádně v odkazu se nedá objednat barva, která vám přijde, takže počítejte s tím, že může přijít i oranžová.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Creative Cucumber Cutter

Objednávka a dodávka

Kráječ na okurku došel za neskutečných 8 dní. Vůbec jsem ho nečekala a udělal mi velikou radost. Zabalený přišel jen v igelitovém pytlíku a igelitové obálce.

Můj názor na kráječ

Kráječ jsem popravdě objednávala na brambory, abych mohla dělat "chipsy" v troubě. Na brambory se sice dá použít, ale brambory musí být maličko měkčí. Na krájení okurky je skvělý a dělá moc hezký efekt. Kráječ je velikostně přesně na salátovou okurku. Počítejte ale s tím, že u vodnaté zeleniny budete zacintaní od šťávy.

Původně je určený na krájení cuket (jak vypovídá název). Nevím, jak vy, ale my máme vždycky obrovské cukety, že by se do kráječe rozhodně nevešly. Pokud by vás napadlo používat ho na mrkev, tak to rozhodně nedoporučuji, mrkev je moc tvrdá. Dá se říct, že je to krám do kuchyně, ale na oslavy a podobné příležitosti by pro něj každá hospodyňka mohla najít využití.