úterý 27. února 2018

Ozdobné nálepky na nehty (17 Kč)

Každá žena si ráda dělá nehty. Samolepky na zdobení nehtů jsou perfektní pomůckou, jak nehty oživit. Jsou vhodné v každém věku, ročním období a na různé barvy laků.

Odkaz

Samolepky jsem vybírala naslepo. Chtěla jsem jen, aby obsahovaly kytičky a motýlky, proto jsem volila set 10 platíček (tam by se prodejce mohl do mé chuti trefit).  Motýlky jsem objednávala ještě zvlášť a to z jiného odkazu (bohužel pro vás nemám fotku nálepek, ale do této recenze je zahrnu také).
Odkaz - samolepky všehochuť

Odkaz - samolepky motýlci
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: 10pcs Nail Stickers 3D Manicure Decoration, motýlky: Nail Sticker Butterfly

Objednávka a dodávka

Samolepky přišly v pytlíčku a igelitové obálce. Samolepky motýlků přišly s takovým papírovým přebalem, že samolepky vypadaly, jako bychom je kupovali u nás v obchodě. Dodací doba u setu 10 platíček byla 32 dní. Samolepky s motýlky došly za 18 dní.

Můj názor na nálepky

Samolepky s 10 platíčky (co vidíte na fotce) jsem už stihla vyzkoušet. Musím říct, že je na nich celkem pevné lepidlo. Na nehtech samolepka drží pevně. Já si samolepky lepila na nehty na nohou a přelakovala jsem je průhledným lakem. Jelikož pak byla zima a já jsem nehty na nohou tolik neřešila, tak mi na nehtech držely aspoň 2 měsíce, i když už vrchní lak byl oprýskaný. Takže výdrž je fakt super.
Samolepky s motýlky mě docela dost pozlobily. Nešly mi totiž odlepit z podkladového materiálu. Držely opravdu pevně, dokonce jsem je zkoušela odlepit ve vodě. Nakonec se jednalo o klasické samolepky, které opravdu pevně držely na podkladovém papíru.
Samolepky se mi líbí a mohu je doporučit všem, co je také mají rádi. Jen upozorňuji, že u těch 10 kusů nikdy nevíte, jaké samolepky prodejce odešle, takže na to si dejte pozor. V případě, že chcete nějaké konkrétní, tak by to tam mělo být přímo napsané.