úterý 13. září 2016

Něžné hodinky i pro malé ruce (61 Kč)

Nedávno jsem si z ebay objednávala hodinky. Hodinek z ebay už mám několik, ale jelikož mám malou ruku, chtěla jsem si objednat nějaké malinké.

Odkaz

Hodinek zase najdeme různé množství, různé druhy a různé barvy. Můžete se podívat na ty, co jsem objednávala já.
Odkaz
Pokud je odkaz nefunkční, hledejte pod těmito slovy: Bracelet Stainless Steel Crystal Dial Quartz Wrist

Objednávka a dodávka

Hodinky došly za 14 dní. Byly zabalené v pytlíku, molitanu a v igelitové obálce.


Můj názor na hodinky

Hodinky došly rychle. Byla jsem mile překvapena. Hodinky sedí krásně na ruce. Přišly s baterkou, takže plně funkční. Neměly na sobě ani jeden škrábanec. Jediné co mi vadí je, že když si hodinky přidělám na ruku a zbylý pásek zandám do poutka, tak to hrozně moc vypadává. V tom poutku to vůbec nedrží. Jinak nemám co vytknout.
20160527_134904.jpg

Hezký den, přeje
Hann