úterý 27. září 2016

Třpytivé oční linky (24 Kč)

Dneska je recenze určena zase pro ženy. Jelikož se mi moc líbí třpytivé linky a u nás v drogeriích jsem sehnala nejlevnější kolem 80 Kč, tak jsem trochu pátrala na Ebay, kde jsem byla velice úspěšná.

Odkaz

Druhů linek zase najdeme nespočet. Já kupovala tyto, a to konkrétné v odstínech 2, 3 a 4.
Odkaz
Pokud je odkaz nefunkční, hledejte pod těmito slovy: Glitter Liquid Eyeliner

Objednávka a dodávka

  • Prodejce měl udělanou akční nabídku - při koupit 1 kusu dostanete druhý kus s 5% slevou.
  • Linky došly v bublinkové obálce a každý odstín byl zabalen ve smršťovací fólii. (viz fotky)
  • Dodací doba byla asi 20 dní, tentokrát to pro mě bylo děsné. Hrozně jsem se na balíček těšila.

Můj názor na oční linky

Jelikož jsem si koupila k otestování i linky od She, tak jsem si z ebay již neobjednávala odstín Silver, jinak bych si objednala i ten. Linky z Ebay krásně kreslí a hned na první pokus udělají hezky třpytivou čáru (viz foto s rukou). Linkami od She musím čáru několikrát obtáhnout, aby vůbec byly vidět.

Linky se dají perfektně sundat vodou (Nedoporučuji se s nimi koupat. Myslím, že by se rozmazaly.) Když jsem si na linky přes den šahala, tak se nerozmazaly, mají dobrou výdržnost (když nejsou ve styku s vodou). Se štětečkem se perfektně pracuje. Jediné co bych vytkla jsou fotky v nabídce, je třeba je brát trochu s rezervou. Fotky mají dobře nasvícené a ty odstíny ve skutečnosti vypadají trochu jinak.

Jak jsem se již zmiňovala, objednávala jsem tři odstíny. Ke každému něco povím.
Odstín 2 Gold - Mírně do zlatova, ta zlatá není až tak výrazná. Vhodné do horkých letních dnů, krásně rozzaří hnědé oči.
Odstín 3 Smoked gold - Můžete si všimnout na fotce, že linky jsou dost tmavé. Čekala jsem podle nabídky, že budou mírně narůžovělé. Rozhodně mi to nevadí, ale linky použiji spíš pro večerní líčení. Jsou opravdu dost tmavé.
Odstín 4 Khaki gold jsem zatím nerozdělala, ale myslím si že bude také tmavší než je fotka v nabídce. Soudím podle lahvičky.

Celkově jsem nadšená ze všech linek. Za tu cenu co víc si mohu přát.



Přeji hezký týden,