pátek 23. září 2016

#1 DIY pohlednice - Hrnek nebo konvička s čajem

V minulém týdnu jsem měla trochu víc času na tvoření a jelikož bylo ošklivo, pila jsem hodně čaje. Napadlo mě vytvořit pohlednice s čajovou tématikou.

Nápad jsem viděla někde na internetu. Jednalo se o obraz na zeď, napadlo mě udělat si pohlednice a obálky.
Rovnou popíšu co všechno jsem dělala, abych docílila výsledku.

Postup

1. Nejdříve jsem si na internetu našla nějaké konvičky a hrníčky.
2. Obrázky jsem si vytiskla a vystřihla je.
3. Potom jsem obrázky vybarvila.
4. Z tvrdého kartonu (papíru) jsem si odměřila a vystřihla obdélníky 10 cm x 15 cm.
5. Tvrdý papír jsem oblepila motýlkovým balícím papírem (ten jsem zakoupila v Lidlu v červnu 2016).
6. Nakonec jsem do konvičky udělala dírku (v oblasti pokličky), kam jsem prostrčila provázek s cedulkou od čaje a celou konvičku nalepila na přichystaný karton. Nakonec jsem nalepila i cedulku od čaje.
7. Jako nápis jsem použila "Time for break", ale napadlo mě použít i "Tea time" nebo "Tea break".
8. Na zadní stranu pohlednice (tam kde píšeme adresu a text) jsem nalepila obyčejný bílý papír.

Výsledek

Tady se společně můžeme podívat na výsledek. Pohlednice se mi hrozně líbí a musím říct, že získaly velikou oblibu u postcrosserů.

Tímto způsobem můžeme udělat i obálky.

Dneska je to v krátkosti vše, budu se těšit zase příště.
Hanča