úterý 28. března 2017

Washi pásky 0,5 cm (18 Kč)

Tentokrát bych se ráda podělila o zkušenost. Vůbec nechápu jak se tohle mohlo stát.

Odkaz

Na odkazu není nic neobvyklého. Vybrala jsem si především dekor špendlíků - doporučuji, kdo dělá scrapbooking, tak na přichycení fotek.
Odkaz
Pokud by odkaz nefungoval, hledejte pod tímto názvem: Scrapbooking Washi Tape 0,5 cm

Objednávka a dodávka

 Objednávku jsem dělala 30. září 2016, vše probíhalo normálně. Balíček však nedorazil. Během listopadu jsem tedy založila spor a byly mi vráceny peníze. Zhruba v půlce ledna 2017 mi přišel balíček s washi páskami. Fakt nechápu, kde balíček ležel.
Došly klasicky v bublinkové obálce.

Můj názor na washi pásky

Jsou skvělé, jak jsem již zmiňovala výše, používám je na scrapbooking, hlavně ty špendlíkové. Páska s počasím se hodí skvěle na postcrossing, pokud na pohledy uvádíte informace o počasí. Tady můžete krásně zakroužkovat, jaké počasí zrovna  panuje. Určitě doporučuji. Washi pásku se špendlíky používám na přilepení obrázků a fotografií kamkoli (v rohu obrázku to vypadá dobře).

Myslím si, že nemám problém s reklamací, protože poctivě uděluji hodnocení v případě, že zásilka dojde. Převážně dávám kladná hodnocení, protože jsem s výrobky spokojená. A když už něco reklamuji, tak je na mém profilu vidět aktivita ("kladná aktivita"). Doporučuji být tedy aktivní. Nikdy se mi totiž nestalo, že by byla reklamace neúspěšná.