úterý 30. května 2017

Peněženka na drobné pro dívky (26 Kč)

Dneska tu pro vás mám další recenzi, ve které zabloudíme do světa malých holčiček. Je pravda, že i některé velké "holčičky" si takové věci kupují, co si budeme povídat. Pokud vás zajímá i další peněženka tohoto typu, tak klikněte zde.

Odkaz

Odkazů je zase mnoho, peněženku na mince seženete i v jiných barvách. Lze nalézt i jiné peněženky s tímto motivem.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Cartoon Girl Canvas Purse

Objednávka a dodávka

Peněženka došla klasicky v igelitové obálce. Dodací lhůta ke mně trvá průměrně 16 dní a i tady tomu bylo tak. Musím ale říct, že po rozbalení jsem necítila žádný zápach, ačkoli je peněženka trochu umělá.

Můj názor na peněženku

Asi jste si všimli, že se vyžívám v kupování různých kravinek a blbůstek. Tato peněženka je pro kamarádku.:) Zaujal mě zip, který měl moc hezký detail (kolečko). Uvnitř měla všitou podšívku a celkově mě peněženka mile překvapila. Za mě doporučuji. Malým slečnám udělá velikou radost.