pátek 2. června 2017

#1 Balíček Nivea

Dneska tu pro vás mám menší recenzi na balíček od Nivei.

Jsem členem klubu Nivea, který ale teď změnil podmínky. Zatím jsem neměla moc času zkoumat, co přesně se změnilo. Dříve jsem sbírala čárové kódy z výrobků od Nivei, a za ně jsem si potom mohla vybírat dárečky z katalogu odměn. Tohle všechno bylo již ukončeno. Měla jsem ale tu možnost získat 2 puntíkaté deštníky, 2 malé míče na cvičení (které si oblíbil náš pes) a samozřejmě diáře (2016 a 2017).

Tentokrát mi ale přišel balíček vzorečků. Je to už nějakou dobu, co jsem se pravděpodobně zapojila do nějaké soutěže o výhru vzorečků k testování. Jak je vidět stala jsem se výherkyní.

Musím říct, že na to že to jsou jen vzorky kosmetiky, tak si firma s balením hezky vyhrála a navíc ho poslala jako balík do ruky. Krabice je modrá s bílou mašlí. Po otevření mě čekalo ještě jedno příjemné zabalení fialkovým tenkým papírem.
Na dalším obrázku můžete vidět vzorky kosmetiky, které mi došly. Některé z nich mám již vyzkoušené, ale rozhodně mi to nevadí. Kosmetiky není nikdy dost a alespoň si pošetřím maličko tu svou.

Dneska je to ode mě vše, chtěla jsem se s vámi podělit o výhody pro členy Nivea klubu. Pokud vás při čtení napadla otázka, proč rovna Nivea, tak je to moje oblíbená značka. používám ji už nějakou dobu. Nejraději mám krémy, ty mi od Nivei vyhovují nejvíce.

Mějte hezký zbytek dne,

Hann