úterý 20. června 2017

Malá kabelka přes rameno (150 Kč) - video

Dneska je tady zase recenze ve videu a zase něco pro dámy. Jelikož je léto a v létě ráda nosím malé kabelky, tak jsem si objednala jednu takovou z ebay. Tentokrát už ji dokonce nosím, takže v recenzi naleznete informace o tom, jak se kabelka nosí.

Odkaz

Kabelek tohoto typu naleznete hodně. Můžete si vybrat i z několika barev. Já si objednávala odstín Wine Red. Dají se objednat i celo koženkové kabelky apod.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Women Shoulder Bag Handbag Messenger Crossbody SH

Objednávka a dodávka

Kabelka došla za 19 dní od objednání. Přišla klasicky v igelitové obálce. Byla maličko pomačkaná ale nošením se narovnala.

Můj názor na kabelku

Kabelka je moc hezká a na první pohled vypadá kvalitně. Kromě toho, že některé pruhy jsou maličko křivé (což mi nevadí, nosím je směrem k tělu, takže nejsou vidět), je po rozbalení na první pohled v pořádku.

Kabelku už jsem dost nosila (než vyšla tato recenze, uběhlo dost času). Kabelka je opravdu méně kvalitní. Zlaté detaily, kterých se často dotýkáte (např. zip) jsou už takové zašlé. Možná by bylo fajn je před prvním použitím natřít třeba bezbarvým lakem, aby vydržely maličko déle. Na kabelce jsou přidělaná kovová očka na popruh - v tomto místě se mi kabelka začala párat. Možná je to tím, jak kabelku nosím. Samozřejmě jednoduše to přišiji a bude to zase bez vady.

Důležité zmínit - kabelka nemá žmolky. Hodně se mi při nošení otírá o oblečení a žmolky se neudělaly. To, že se udělají bych očekávala asi nejvíce, ale opak je pravdou.

Nyní už se podívejte na video.