pátek 23. června 2017

#2 Obnova panenek - Barbie Mušketýrka (video)

Nedávno jsem byla na bleším trhu, kde jsem si pořídila nějaké panenky, abych na nich vyzkoušela, jak jsem schopna je změnit a také abych si na chvilku zahrála na módní návrhářku a mohla panence navrhnout nějaký obleček. Nakonec jsem pro vás udělala i video, které vám ukáže celý postup, který jste už mohli vidět v předchozím článku v této rubrice (zde).

Panenka byla v hrozném stavu, fotky, které jsem vyfotila před změnou vypadají celkem dobře, ale panenka měla vlasy takové zaprášené a hodně zacuchané.

Co jsem na panenku používala je vidět ve videu, takže to tady nebudu zbytečně okecávat.

Barbie je oblečená jako na letní párty. Zkombinovala jsem růžovou a černou barvu a zároveň dva různé typy vlny. Vypadá to moc hezky.

Tipy a triky pro vás

  • Dávejte celou dobu pozor, abyste neutrhli panence hlavu. Hlava je přidělaná na kotvičce (ta vypadá stejně jako kotvička na škrabošce) a pokud by se hlava utrhla, tak by se to už nedalo opravit.
  • Nelekejte se, pokud vyčesáte chomáč vlasů.
  • Včesávejte až do hladkých vlasů, další česání by nemělo "drhnout".
  • Vlasy namáčíme do vařící vody. Lépe se ustálí.

    To je asi vše, co jsem chtěla říct k návodu. Nyní se na něj podívejte ve videu.
    Přeji vám hezký poslední červnový víkend,
    Hann