úterý 27. června 2017

Malé dřevěné berušky 100 ks (35 Kč)

Blíží se období, ve kterém spousta mých známých slaví narozeniny. Pokud balím dárečky nebo cokoli tvořím v rámci oslav, ráda vše zdobím letními ozdobami. Berušky jsou ty pravé.

Odkaz

Berušky jsem objednala na zkoušku, jsem celkem překvapena, že i takové drobnosti se na ebay dají najít a hlavně zase ta cena.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Mini Ladybug Garden
Pokud budete chtít najít berušky různých barev (ne červené), tak hledejte pod názvem: Mini Ladybug Lot

Objednávka a dodávka

Berušky jsem měla doma celkem rychle. Dodací lhůta byla 19 dní. Přišly v bublinkové obálce a v pytlíčku, který je vidět na fotce.
V nabídce bylo uvedeno, že posílají 100 ks. Samozřejmě kvůli recenzi jsem berušky spočítala a přišlo jich 96 ks. Což je v pohodě.

Můj názor na berušky

Berušky teda na fotkách vypadají mnohem lépe než ve skutečnosti. Na fotkách mají krásné tečky. Berušky jsou ve skutečnosti maličko odfláknuté. Mně to až tak nevadí, na zdobení to totiž bohatě stačí. S beruškami mám už i vymyšlené DIY, o které se s vámi určitě podělím.