úterý 18. července 2017

Fromičky na nanuky na klacku (76 Kč)

Tato recenze je zaměřena na formičky na nanuky "na klacku".

Odkaz

Já jsem objednávala 6 ks formiček, dají se objednat i ve variantě 4 ks nebo 8 ks. Barva přijde random (náhodná).
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem:Frozen Ice Cream Pop Mold Lolly Mould Tray Pan

Objednávka a dodávka

Vše bylo naprosto v pořádku. Formičky došly za 13 dní, ale přišly pouze v igelitové obálce. Lekla jsem se, jelikož plast se jednoduše zlomí, zase je třeba s tímto počítat.

Můj názor na formičky

Formičky jsou super. Nejvíce se mi líbí, že mají stojánek a nanuky se do stojánku dávají zvlášť. Když chce tedy někdo zmrzlinu, vytáhne pouze 1 ks. Jednotlivé formičky k sobě nejsou přidělané. Nanuky se dají ze stojánku vyndat. Jednoznačně doporučuji.