úterý 19. září 2017

Stříbrné čelenky na DIY 2 ks (22 Kč)

V létě velice ráda nosím různé čelenky, které mají na sobě květiny. Jsem hrozně vybíravý člověk, a tak jsem se rozhodla si čelenky vyrobit. Koupila jsem si obyčejné čelenky, které dotvořím podle svých představ.

Odkaz

Čelenek naleznete mnoho. Naleznete i plastové nebo obalené stuhou. Všechny čelenky postačí k tvorbě vlastní čelenky. Já objednávala stříbrné a v balení byly 2 ks.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: 5mm Blank Headbands Metal Hair DIY

Objednávka a dodávka

Čelenky došly za 21 dní, byly zabalené pouze v pytlíku a igelitové obálce. Divím se že přišly v celku a nezdeformované. Při objednávce je třeba počítat, že prodejce to pošle jen v igelitové obálce a cestou se čelenky mohou polámat. Takovou zásilku lze samozřejmě reklamovat, prodejce musí zboží zabalit tak, aby k zákazníkovi došlo nezničené.

Můj názor na čelenky

Čelenky jsou lepší než jsem očekávala. Čekala jsem slabé drátky, ale tyhle čelenky jsou pevné a silné, což mě mile překvapilo. Na moje DIY budou ideální. Pokud s chce někdo tvořit podobně jako já, tak tohle je dobrý základ na tvoření.