pondělí 18. září 2017

Soutěž o pohled s ptáčky a GF - UKONČENO

Po dlouhé době je tady soutěž, kterou jsme si připravily s Marťou.

Už nějakou dobu si píšu s Marťou z blogu www.ekorebel.blog.cz. Rozhodly jsme se udělat soutěž tedy vlastně 2 soutěže.  Soutěž Marti probíhá na její FB stránce - Můj svět postcrossing. Více info o soutěži Marti se dozvíte v tomto článku.

A teď k mé soutěži, která probíhá u mě na blogu a na mé FB stránce.

U mě se hraje o jeden pohled z této krásné ptačí kolekce dle vašeho výběru (obrázek níže). A na soutěž Marti se podívejte u ní. Prozradím jen, že se hraje o GF pohlednice.

Aby jste byli zařazeni do soutěže musíte splnit jednu povinnou podmínku.

Povinná podmínka

Odpovědět na otázku pod příspěvek na FB (zde): Tipnout si, kolik turistických razítek jsem letost během dovolených nasbírala?

Nepovinná podmínka

Budu ráda za každého nového čtenáře, takže každý like mé FB stránky mě potěší.

Pravidla

Pravidla jsou součástí každé soutěže.
  • Zúčastnit se může každý, kdo má zájem o pohlednici
  •  a odpoví na otázku. 
  • Pohled odešlu po skončení soutěže, předem upozorním na její konec.

Výherce

Výherkyní se stala Alena Sekeráková, která si vybrala pohled s modrou sýkorkou. Gratuluji k výhře.


Hann