úterý 5. prosince 2017

Barevná kolečka na klíče 8 ks (18 Kč) - video

Každý ve svém životě používá klíče. Hodně z nás, kteří mají hodně klíčů, používá na klíče barevné značení. Tentokrát jsem se rozhodla tuto vychytávku objednat z ebay.

Odkaz

Odkazů naleznete celou řadu. Převážně se kolečka kupují v sadě. Dají se sehnat i jiné druhy.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Hollow Silicone Key Cap

Objednávka a dodávka

Ihned po objednávce byl balíček odeslán. Kolečka přišla v malé pytlíkové obálce. Dodací lhůta byla 32 dní.

Můj názor na kolečka

U nás známe kolečka na klíče ve tvaru půl kruhu. Ty jsem u nás viděla asi za stejnou cenu jako na ebay (když si spočítám jednotkovou cenu).  Každopádně kolečka z ebay lze použít i na netradiční tvary klíčů. Jsou celkem univerzální. Kolečka už mám několik měsíců na klíčích a skvělé drží, barva nezašla a kolečka ani nepopraskala. Za mě tedy mohu doporučit. Nyní se podívejte na video, ve kterém ukazuji i aplikaci na klíč.