pondělí 11. prosince 2017

Recenze - kniha Our Love Challenges (rozbalovačka a základní popis knihy)

Dneska bych se chtěla podělit s recenzí na knihu Our Love Challenges. Kdo o této knize ještě nic neslyšel, tak je to kniha pro zamilované páry, ve které je obsaženo spousta úkolů, které pár plní společně.



O knize plánují více článků, které postupně naleznete v pravém menu Hashtagy - Our Love Challenges (kniha)

Odkaz

Kniha lze objednat na stránkách Our Love Challenges a to ve čtyřech jazykových mutacích - čeština, angličtina, němčina a španělština. Cena této knihy je 449 Kč.
Já jsem si vybrala 2 verze - anglickou a českou.
odkaz

Objednávka a dodávka

Knihy mi dorazily během 3 pracovních dnů. Nechávala jsem si je zaslat přes Zásilkovnu, která je levnější a rychlejší. Zboží bylo skvěle zabaleno, což uvidíte na videu. Knihy přišly v dvojitém kartonu a každá z nich byla zabalená v extra smršťovací fólii. Jako dáreček jsem dostala plato samolepek se srdíčky.

Můj názor na knihu

Knihy jsou skvělé a přesně jak jsem očekávala. O koupi jsem přemýšlela už delší dobu. Nakonec jsem knihy dostala zdarma v rámci spolupráce, takže jsem velice ráda, že se s vámi o to mohu konečně podělit.
Kniha je veliká, papíry jsou o něco větší než papír A4, stránky uvnitř jsou z klasického, maličko tvrdšího materiálu (nejedná se o lesklý), na který se bude dát bez problémů psát všemi druhy psacích potřeb. Propisky a fixy by se neměly propíjet na druhou stranu. K vyplnění knihy budete ale potřebovat například i lepidlo.:)
Kniha je dělena do několika částí a podle toho také znějí konkrétní úkoly. Dneska vám vypíši části, které kniha obsahuje, a příště vám jednotlivé části popíši.
  • O nás
  • Láska prochází žaludkem
  • K zamyšlení
  • Cestujeme, hýbeme se, užíváme života
  • Bláznivé, protože proč ne!
  • Kdo tvoří, ten nezlobí
  • Poznáváme sebe i druhé
  • Bonusové výzvy
Kniha se mi líbí a přijde mi to jako skvělý nápad a to hlavně pro ty, co jsou líní vymýšlet si vlastní knihu.

Já jsem tvořivý člověk a je pravda, že některé z úkolů v knize už mám splněné. Pokud jste pár, který cestuje, rád degustuje, a podobně, tak je dost možné, že některé úkoly vás tolik nenadchnou. Při jejich plnění se ale můžete neskutečně pobavit, i když to jsou činnosti, které jste už společně dělali.:)

Ve videu můžete vidět, jak přišly knihy perfektně zabalené a že i samotné balení člověka potěší.