pátek 9. února 2018

Kniha Our Love Challenges - jazykové verze, k čemu je to dobré?

Znáte knihu Our Love Challenges? Kdo o této knize ještě nic neslyšel, tak je to kniha pro zamilované páry, ve které je obsaženo spousta úkolů, které pár plní společně. Kniha se dá zakoupit ve vícero jazykových mutacích. Dneska bych vám chtěla dát tip, k čemu jsou dobré tyto knihy v jiném jazyce než v tom českém.

Po knize jsem koukala už dlouhou dobu a stále jsem se rozmýšlela, zda se mi bude líbit nebo nebude. Jelikož se za tu dobu začaly blížit Vánoce a obdarovávání dárky, tak jsem řešila, čím obdarovat své přátele.

Moje známá má za manžela Američana, který mluví samozřejmě pouze anglicky. Česky neumí vůbec. Hned mě napadlo, že by tato kniha mohla být skvělý dárek pro ně oba a hlavně, on tomu bude rozumět.
Její rodiče jsou už straší a ve škole se učili hlavně ruštinu, anglicky tedy umí pouze základy. Zkrátka a dobře si spolu moc nepokecají. Kamarádka si často užívá roli překladatelky a vlastně nedělá nic jiného. Právě pro ně by bylo vhodné koupit obě verze s tím, že je obě vyplní a budou je moc ukazovat v rodině bez překládání.

Jsou jazykové verze identické?

Možná vás napadla otázka: Jsou jazykové verze opravdu totožné? Obě knihy jsem porovávala a nějaké stránky jsem dokonce i vyfotila. Knihy v anglické a české verzi jsou zcela identické, sedí jak čísla stránek, tak i úkoly na každé stránce. Každá kapitola je rozprostřená na stejném počtu stran. Na fotkách můžete vidět ukázku.

Způsoby platby a doručení

Knihy lze objednat v několika jazykových mutacích, a to v češtině, angličtině, němčině a španělštině. Kniha lze odeslat po celé České republice a i na Slovensko. Můžete použít různé druhy dopravy. V nabídce jsou dopravi GLS, Uloženka, DPD Výdejní místo a ČP Balík na poštu. Ceny za dopravu se mohou lišit. Způsob placení lze zvolit buď online platební kartou anebo na dobírku (za příplatek). (čerpáno z OurLoveChallenges, 10.1.2018)

Chcete si vyzkoušet nějaké konkrétní výzvy?

Dám vám k tomu možnost. Vyfotila jsem pro vás některé výzvy, tak abyste si je mohli splnit. Tak neváhejte a zkuste to. Další inspiraci k výzvám naleznete na webu Our Love Challenges.

Pokud by vám kniha přišla drahá a myslíte si, že za to nestojí, tak si zkuste založit vlastní sešit nebo knihu, do které si můžete vytvořit vlastní výzvy anebo si inspirovat mými dalšími články Co kniha obsahuje. 


Mně se kniha moc líbí. Já sama jsem zkoušela už několikrát tvořit své vlastní sešity, ale nikdy jsem je nedovedla do konce.

Hezký víkend,

Hanča