úterý 13. února 2018

Chlupatá koule - ozdoba na kabelku (22 Kč)

V loni byly velikým trendem chlupaté koule zavěšené na kabalce. I já jsem si nějaké objednala z ebay. Je to skvělý doplněk, který oživý vzhled kabelky. Nosila jsem světlou kouli a to na malé crossbody kabelce.

Odkaz

Objednávala jsem si (a na fotce můžete vidět) kouli v odstínu Light Coffee. Je to taková světlá špinavě krémová barva. Druhý objednaný odstín je Dark Coffee.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem Rabbit Pompom Ball Handbag.

Objednávka a dodávka

Dodací doba byla 14 dní. Koule přišla v super stavu ani nebyla moc zacuchaná.

Můj názor na kouli

Kulička mi vydržela pěkně dlouho. Nosila jsem ji asi 3/4 roku. Během této doby zašla barva kovových částí. Koule má udělané poutko, na kterém jsou přidělané kovové části. To poutko je z gumičky, která se také na asi dvou místech vytahala (není to vůbec vidět při nošení). S koulí jsem spokojená. Za tu cenu posloužila jak měla a ještě poslouží.