úterý 20. února 2018

Rtěnka ve tvaru pánského přirození (40 Kč)

Na ebay se dá sehnat spoustu kuriozit. U mě na blogu (v hashtazích) naleznete i takovou rubriku, kde ukazuji různé věci, které jak se říká, hlava nebere. Jednou z nich je tato rtěnka, kterou jsem objednávala jako srandu pro jednu kamarádku, která takové srandy může. Proto vy - méně zvrhlí asi nepokračujte ve čtení.

Odkaz 

Jelikož jsem chtěla klasické balení rtěnky bez jakýchkoli ozdob, tak jsem si vybrala rtěnku s klasickým obalem. Horší je vybrat odstín, který by pro mě byl použitelný. Zvolila jsem 3.

Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Penis Lipstick

Objednávka a dodávka

Rtěnka přišla na první pohled neponičená v bublinkové obálce. Rtěnka přišla v papírové krabičce, která byla také nedotčená. Občas chodí papírové krabičky k výrobku různě poničené, tyto byly v pořádku. Ovšem rtěnka uvnitř přišla "zlomená", takže špička rtěnky byla poničená (viz foto). Dodací doba byla 18 dní.

Můj názor na rtěnku

Jelikož mi rtěnka přišla poškozená, tak jsem si ji nechala. Prodejci jsem psala, že rtěnka došla v tomto stavu a prodejce mi vrátil část peněz.
Co si budeme povídat, je asi trochu zvláštní nanášet si rtěnku na rty, když  má takový zvláštní tvar. Každopádně barva je dost podobná obrázkům uvedeným v nabídce prodejce. Rtěnka je matná a drží opravdu dobře na rtech. Funkci rtěnky tedy plní skvěle. Rtěnku mohu doporučit.
Rada pro vás. Když už rtěnku budete objednávat jako srandu, tak volte odstín, který se dá případně používat. Obdarovaný se zasměje a zároveň bude mít radost z toho, že je to i praktické. Jo a do kabelky si ji raději nedávejte.