úterý 6. března 2018

Elastická guma na pilates (44 Kč)

Na jaře se každý chystá cvičit, tak jsem se rozhodla nakoupit cvičící potřeby na ebay. Posilovací gumy u nás nejsou až tak drahé, ale oproti ebay je to docela rozdíl.

Odkaz

Nabídek jsem našla hodně, vybrala jsem si tu nejlevnější a zvolila jsem si barvu.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Rubber Pilates

Objednávka a dodávka

Vše probíhalo klasicky. Druhý den po objednávce byla guma odeslána. Došla po 16 dnech. Byla zabalená v igelitovém pytlíku a v igelitové obálce. Vše odpovídalo nabídce.

Můj názor na posilovací gumu

Po rozbalení byla guma silně cítit gumou. Na posilovací účely plní svou funkci. Téměř bych nepoznala, že se nejedná o gumu ze sportovního obchodu. Za mě mohu gumu doporučit. Je dostatečně dlouhá a přesně odpovídá popisu v nabídce.