úterý 27. března 2018

Kočička, ozdoba na telefon 2 kusy (25 Kč)

Každá holka, slečna, žena si rád zdobí svůj telefon. Především v létě mívám chuť mít telefon hezký. Rozhodla jsem se objednat si kočičku, která se strká do díry na sluchátka. I když v dnešní době některé telefony tuto díru nemají, tak věřím, že někteří z vás ji mají.

Odkaz

V balení měly být kočičky dvě. Nakonec ale došly dvě úplně stejné, což mě mrzelo.
Odkaz

Objednávka a dodávka

Dodací lhůta byla 46 dní. Kočičky přišly v vložené v ozdobném kartonu (viz fotka)  a pytlíku. Obě byly zabalené v bublinkové obálce.

Můj názor na kočičku

První dojem byl nadšení. Nakonec jsem ale kočičku nikdy nevyužila a vlastně jsem ji poslala dál. Doufala jsem totiž, že mi dojde jiná kočička z nabídky. Tato moc vyčnívala z telefonu a to bylo už na první pohled velice nepraktické. Na fotkách můžete vidět, jak je kočka velká a když se vloží do telefonu, tak vyčnívá přes okraje. Jinak kočička do telefonu vleze perfektně a používat se bez problémů dá. Pro mě bohužel nepraktické.