úterý 20. září 2016

Tekuté oční linky (25 Kč)


Ahoj.
Tentokrát jsem objednala další kosmetickou věc - tekuté oční linky. Vím, že někteří nejste zastánci této kosmetiky, ale kvalitou je podobná kosmetice, kterou u nás prodávají Vietnamci a tu dost lidí kupuje. Jsou to tipy hlavně pro tyto lidi.

Odkaz

Jako vždy vkládám odkaz. Linky se dají koupit ve vícero barvách a nabídek zase existuje mnoho.
Odkaz
Pokud je odkaz nefunkční, hledejte pod těmito slovy: Waterproof Liquid Eyeliner Color

Objednávka a dodávka

  • Oční linky došly v bublinkové obálce. Žádné jiné zabalení zde nebylo.
  • Nabídka souhlasí se skutečností. Linky mi přijdou dost tmavé
  • Dodací doba byla 14 dní.

Můj názor oční linky

Linky jsem čekala o dost světlejší, takže jen nejspíš nevyužiji (tmavých doma mám hodně). Jinak špička linek je skvělá, dobře se s ní manipuluje. Jsou i perfektně tekuté. Z oka si je jen tak nesundáte. Takže pokud si přes den šaháte na oči jsou perfektní volbou. Odličovačem na oči mi šly sundat dobře. Po vyzkoušení jsem nedostala žádnou vyrážku nebo tak něco.
Celkově tedy nemám co vytknout kromě té barvy.

20160603_153450.jpg

Hezký týden přeje
Hann