pátek 28. dubna 2017

DIY berušky z kamenů (video návod)

Začalo období práce na zahradě, a tak jsem se rozhodla udělat si menší dekoraci do květináčů a na zahradu. Návod je zase velice jednoduchý a určitě si s ním poradí i děti.

Po dlouhé době jsem připravila video návod. Docela jsou na návody kladné ohlasy, za což jsem moc ráda, ale musím říct, že návody zaberou hodně přípravy. Ale už konečně k návodu.

Potřebujeme:

  • kameny - nejlépe oválné, aby berušky byly fešandy
  • akrylové barvy a případně vodu
  • štětec

Moje tipy

  • Kameny si určitě omyjte, aby nebyly špinavé, od hlíny apod.
  • Kupte si akrylové barvy v papírnictví nebo ve výtvarných potřebách. Oranžovou a žlutou akrylovku mám z papírnictví a to celé plato akrylových barev mám z Kiku. Musím říct, že ve kvalitě vidím veliký rozdíl. Mám pocit, že ty barvy z Kiku jsou spíše jako tempery, při kontaktu s vodou nevydrží a smyjí se. Oranžová a žlutá akrylová barva se po uschnutí i leskne a nesmývá se.
  • Tečky bude lepší nakreslit černou akrylovou barvou, a to kvůli výdrži. Já používám centropen, protože si berušky vystavím doma.
  • Pokud chcete, aby kámen vypadal opravdu jako beruška, tak hlavičku můžete nabarvit na černo. Mně se berušky líbí více bez černé hlavičky.

Návod

Celý návod je vidět ve videu. Kameny vlastně pokreslíte, aby vypadaly jako berušky.