úterý 2. května 2017

Sada perlových náušnic, 12 ks (19 Kč)

Tentokrát jsem se rozhodla udělat recenzi na další pecku (teda alespoň pro mě). Každá žena měla na sobě alespoň jednou v životě perličkové náušničky. Na ebay je seženete v různých barvách, za skvělou cenu a to i se stojánkem.

Odkaz

Odkazů najdete spoustu, na obrázcích se liší pouze stojánek, na kterém náušnice dojdou.
Odkaz

Objednávka a dodávka

Zase klasika. Hned po objednání byla zásilka odeslána. K nám do Česka putovala 18 dní. Náušnice přišli zabalené v bublinkové obálce a ještě byly omotané bublinkami. Přesto bych měla strach, že stojánek může dojít nalomený/zlomený. Je třeba s tím počítat.

Můj názor na perličky

Jsem z nich nadšená. Cena je pro mě také ohromující. Hlavně mám konečně náušnice, které se hodní k různému oblečení a hlavně je mohu sladit i podle barev.

Náušnice jsou klasické jako z našich obchodů. Stojánek se dá využít i na jiné náušnice. A dokonce jsem na ebay viděla v prodeji i samostatné stojánky (i větší velikosti).