úterý 25. dubna 2017

Hodinky s řemínkem jako náramek přátelství (50 Kč)

Úplně na začátek chci zmínit, že jsem si hodinky chtěla vyrobit sama. Ale když jsem je našla na ebay za tuto cenu, tak jsem si je zkusila objednat. Na mou malou ruku jsou hodinky zase ohromné. Mají ale jednu výhodu, nemusím do pásku přidělávat dírky, jelikož je variabilní.

Odkaz

Hodinek existuje mnoho a to jak s různými pásky (v různých barvách), tak i s různými ciferníky, např. se slonem, s peřím...
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: DIY Chain Bracelet Watch

Objednávka a dodávka

Druhý den po objednání byly hodinky odeslány. Došly za 16 dní. Zabalené byli opravdu perfektně. Na první pohled jsem nepoznala co bylo v obálce. Byly omotané molitanem a svázané gumičkou a ještě k tomu došli v bublinkové obálce.

Můj názor na hodinky

Hodinky se mi líbí. Ale na fotkách mi přišli hezčí, ve skutečnosti jsou takové víc "kýčovité", ale to je věc názoru. Hodinky mi bohužel nejsou, ten veliký ciferník vypadá na mé malé ruce opravdu divně. Pokud i vy máte malou ruku, doporučuji si pořádně změřit ruku před objednáním.
Za cenu jsou hodinky opravdu skvělé a za tuto cenu naleznete i hodinky s klasickým páskem.