pátek 14. dubna 2017

Lehká mikina se šněrováním na léto (198 Kč) - video

Tentokrát jsem si na ebay objednala oblečení. Hodněkrát jsem přemýšlela, zda si objednat oblečení nebo ne. Často totiž přichází nekvalitní kousky. Dneska jsem byla z mého balíčku docela nadšená.

Odkaz

Mikina se dá sehnat ve 3 barvách - šedá, růžová, černá. Já volila šedou ve velikosti L.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem:

Objednávka a dodávka

 Vše probíhalo klasicky - hned po objednávce bylo zboží odesláno. Dodací lhůta byla 18 dní. Mikina přišla zabalená v igelitové obálce. Vše je vidět ve videu.

Můj názor na mikinu

Z mikiny jsem nadšená. Sice jsem čekala maličko silnější mikinu, ale jelikož ji chci nosit hlavně v létě, tak mi to moc nevadí. Mikina je slaboučká. Už jsem ji měla na sobě a docela hřeje. Na tělě vypadá skvěle. Objednávala jsem si velikost L a je mi akorát, klidně bych ji mohla mít o maličko větší. Normálně nosím velikost S, takže při koupi je třeba dávat pozor na velikosti. Mikina má docela krátké rukávy, ale to při nošení není až tak vidět.
Za mě ji tedy jednoznačně doporučuji.