úterý 11. dubna 2017

Plastový krajkový kryt na mobil (18 Kč) - video

Dneska tu pro vás mám video recenzi na krajkový kryt. Docela mě začalo bavit ukazovat vám výrobky z ebay a věřím, že spoustě z vás to pomůže při výběru zboží z ebay.

Odkaz

Krajkové kryty se dají nalézet na různé typy telefonů a i v různých barvách. Mě zaujala barva bílá.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Lace Pattern Case for Samsung

Objednávka a dodávka

Kryt přišel v papírové bublinkové obálce a byl zabalený v pytlíku. Dodací lhůta byla 32 dní.

Můj názor na kryt

Původně jsem si myslela, že objednávám gumový kryt. Docela mě zklamalo, že kryt je z tvrdého plastu, který já nemám ráda. Kryt jinak nemá žádné vady. Krajka je moc hezká. Kdo má rád tvrdé kryty, rozhodně doporučuji.

Nyní se podívejte na video.:)