úterý 18. dubna 2017

Vyšívání - Strom Léto (78 Kč) - video

Jak už jste mohli vidět v mé dřívější recenzi na Strom na vyšívání Jaro, ze stromu jsem měla ohromnou radost. Hrozně moc se mi líbil, a tak jsem hned začala vyšívat a rozhodla jsem objednat si i letní verzi.

Odkaz

V odkazu naleznete všechny 4 roční období. Doporučuji ale prohlédnout více nabídek, ceny se mohou výrazně lišit.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto výrazem: Counted Cross Stitch Embroidery Four Season

Objednávka a dodávka

Vše probíhalo klasicky. Vyšívání došlo v pytlíku, který je vidět ve videu a v igelitové obálce. Dodací lhůta byla 16 dní. Jediné co mi trochu vadilo bylo, že některé z obrázků přišly pomačkané. Takže pokud bych si je chtěla někam nalepit, tak by to nevypadalo hezky. Za pomačkání mohl prodejce, jelikož to špatně vložil do obálky.
Ještě upozorňuji, že já jsem objednávala zrovna v době nějaké akce, proto je cena o dost nižší než v ostatních nabídkách.

Můj názor na strom Léto

Mám z něj ohromnou radost. Až je jednou budu mít vyšité všechny a budou zdobit stěny, tak budu spokojená. Vyšívání doporučuji. Cena je úžasná a kvalita také.