pátek 19. května 2017

#1 Obnova panenek - Stefi

Snad každá žena si jako malá hrála s panenkami. I já jsem měla pár panenek. Dneska se podíváme na vylepšení panenky Stefi. Ve článku naleznete postup, jak jsem ji upravila, fotografie před a po, a nakonec i háčkovaný outfit, který jsem panence udělala.
Asi si říkáte, že jsem jako malá holka. Musím ale říct, že mě to pohltilo a strašně mě baví renovace panenek. Z ošklivé špinavé panenky je zase krásná slečna.

Na tuto myšlenku jsme přišla díky mojí penpalce. Nedávno mě zaúkolovala a jako jeden z dárků k narozeninám chce udělat šatičky pro její staré panenky, se kterými si v dětství hrála. Díky ní mě vlastně napadlo, proč se nepustit do zkrášlení celé panenky.

Na internetu naleznete spoustu návodů, jak vylepšit panenkám vlasy. Já jsem se samozřejmě inspirovala a upravila si návod podle sebe.
Moje panenka Stefi má vlasy z umělého vlákna, takže s nimi moc zázraků neudělám a panenku stříhat nechci.

Co jsem dělala s panenkou? Postup:

  • Potřebujete prací gel, mycí prostředek na nádobí, vodu, hřeben a ručník
1. Panenku jsem pořádně omyla. Byla maličko špinavá. Při mytí dávejte pozor na oči, abyste je panence nesmyli.
2. Namočila jsem jí vlasy a polila je pracím gelem a česala jsem. Panence jsem vyčesala nějaké vlasy, které šli rovnou do koše, takže se nelekejte, že na hřebenu nějaké budou. Při česání prací gel hodně pěnil, což je dobře. Krásně se dostane mezi všechny vlasy.
Panenku samozřejmě česejte s citem, abyste ji neponičili.
3. Spláchla jsem prací gel, polila panence vlasy prostředkem na nádobí, promasírovala vlasy a nakonec je položila do misky s horkou (vařící) vodou. Takto panenku necháme cca 15 minut.
4. Nakonec panence vlasy pořádně omyjeme a už je můžeme sušit.
5. Pokud by někdo chtěl panence udělat nový sestřih vlasů, tak je pravý čas po udělání všech předchozích kroků.

Nyní se podíváme na fotky před a po úpravě. Panenka podle mého hodně zkrásněla a i na vlasech z umělého vlákna je to dost vidět. Co myslíte? První dvě fotky jsou před, další po. Na konci máte fotky celé panenky pro porovnání.

Háčkovaný outfit


Jsem strašně nadšená, že na panence je vidět rozdíl. Doufám, že ho vidíte také. A jak jsem slíbila na začátku, chci vám také ukázat mou tvorbu z trochu jiné stránky. Jelikož háčkuji, tak bych se ráda pochlubila výtvory právě na panenky. Bohužel nejsem až tak dobrá abych na háčkování mohla vytvářet návody, ale věřím, že dámy, které háčkují, se u mě inspirují.

Na háčkování jsem použila vlnu z ebay, na kterou jsem dělala recenzi. Mile mě překvapila, protože při práci s ní jsem zjistila, jak je krásně hebká.
Z panenky jsem udělala takovou růžovou koketu s fialovými doplňky.

Outfit obsahuje:
  • růžové šaty kolem krku, holá záda;
  • fialový pásek s mašličkou (mašlička má funkci knoflíku);
  • růžovou čelenku s fialovou mašličkou;
  • fialovou kabelku do ruky.
Mám pocit, že panence už chybí jen čivava a byla by to dokonalá "Barbie".

Dneska je to z mého tvoření všechno. Určitě jste si všimli hashtagů pod článkem. Článků na toto téma vytvořím více. Věřím, že spoustu lidí inspiruji a také si vytvoří oblečky pro panenky.

Přeji vám hezký víkend.

Hann