úterý 16. května 2017

Stříbrné spony do vlasů (19 Kč) - video

Nedávno jsem si z ebay objednala stříbrné spony do vlasů. Musím říct, že už mi stačily udělat hezkou parádu a hodně lidí mi je chválilo.:)

Odkaz

V odkazu naleznete několik druhů sponek. Já si objednávala stříbrné pírko/list a kočku. Dá se objednat barva stříbrná, zlatá, bronzová. Jako druhou objednávku jsem objednávala ještě bronzový list a ozdobnou kytičku.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod títo názvem: Hair Clip Hair Accessories

Objednávka a dodávka

Jak byly sponky zabalené jde vidět ve videu. 1. objednávka putovala 18 dní a 2. objednávka putovala 12 dní.

Můj názor na sponky

Jak už jsem psala na začátku. Sponky mi hodně lidí chválí. Kočička mi drží lépe ve vlasech, i když manipulace s ní je maličko obtížnější. List/pírko se lépe zapíná a drží také dobře. Sponky doporučuji. Nakonec jsem objednávala další sponky, které ve videu nevidíte, dávám vám sem alespoň fotku. Protože určitě stojí za to. Tento nákup mi opravdu udělal velikou radost.