úterý 23. května 2017

Papírové samolepky Plameňáci (23 Kč) - video

Dneska mám pro vás další video recenzi. Samolepky, které dneska uvidíte jsem již jednou objednávala a odkaz na recenzi je zde.
Tyhle samolepky jsem objednávala jako dárek. Ještě uvidím, zda je daruji.:)

Odkaz

Odkaz je podobný jako minule. Samolepek zase naleznete spoustu druhů.
Odkaz

Objednávka a dodávka

Samolepky byly odeslány hned po objednání a došly za 18 dní. Přišly zabalené úplně stejně jako minule.  V igelitové bublinkové obálce a v takové papírové krabičce. Vše bylo perfektní.

Můj názor na samolepky

Samolepky se mi líbí. Musím ale říct, že na nich není jen jeden plameňák. To mě maličko mrzí. Kdybych si udělala z balícího papíru samolepky, budou vypadat podobně. Když jsem objednávala ty minulé samolepky, na nich byla třeba jen jedna hlava kočičky, což bylo hezké.
Na zbytek se podívejte ve videu.