pátek 12. května 2017

#2 Já a penpal Kejty - balíčky

Za tu dobu, co si Kejty píšu, jsme si poslaly několik balíčků. Ráda bych se s vámi podělila o témata, která se našimi balíčky nesla, a zároveň vás možná inspiruji, jaké balíčky se dají vymyslet.

Hned na začátku musím říci, že se dáváním dárků neskutečně rozvíjíme. Ze začátku dárky byly hodně obecné, ale postupem času jsme si zvykly, co která má ráda, a tak se nám dárky líbí více a více.

Všechny balíčky mají kromě osobní hodnoty i peněžní hodnotu. V penězích se snažíme vejít do 500 Kč. Občas je to výzva nakoupit více věcí. Například když kupujete knihu, tak se hned dostanete i na polovinu celkové částky. Není to jednoduché, ale o to více to je zábavné.

Vánoce 2012

Naše první Vánoce byly v duchu všeho chuti. Poslaly jsme si balíčky se vším možným. Dobře si pamatuju, že spoustu věcí jsem vůbec nevyužila. První balíček také nestál za moc, protože jsme se znaly teprve pár měsíců.

Vánoce 2013

Tentokrát jsme se rozhodly udělat společný seznam. Sepsaly jsme ho společně a každá pro tu druhou sháněla. Seznam byl pro obě stejný, takže jsme nakupovaly stejné věci. Seznam byl sestavený, tak bychom se vzájemně oblékly do nějakého oblečení. V balíčku jsme obě našly nějaké tričko, sukni nebo kalhoty apod.

Pamatuji si, že jsme si dávaly gumičku do vlasů a obě jsme koupily stejnou. Už tehdy se projevoval podobný vkus.

Vánoce 2014

Na další Vánoce jsme náš seznam trochu vylepšily. Seznam jsme tentokrát měla každá zvlášť. Takže Kejty nakupovala podle mého a já podle jejího. Tentokrát jsme se trefily mnohem více do chuti té druhé. Seznam byl vlastně dělaný na míru. Do seznamu jsem uvedla tipy na dárky, které mi opravdu udělají radost a které využiji nebo dokonce, které potřebuji.

Vánoce 2015

Abychom si vzájemně zpříjemnily předvánoční čas, tak jsme si kromě vánočního balíčku posílaly i "Adventní balíček". Udělaly jsme si adventní kalendář. V kalendáři jsme obě nacházely různé drobnosti - sladké dobroty, slané dobroty, kosmetické věci, věci do školy, potřeby vhodné na zdobení dopisů a tak. Pokud si dobře pamatuji, tak jsme si daly o dost nižší limit (asi 200 Kč), a také to byla veliká výzva udělat 23 balíčků za tuhle cenu.

Kejty mi každý balíček zabalila jako vánoční dáreček. Já jsem vyrobila 23 pytlíčků, do kterých jsem vkládala jednotlivé věci.

V balíčku pod stromečkem jsme si vzájemně darovaly kosmetické věci. Ty jsem zmiňovala ve článku o Vánočních balíčcích. Kosmetické věci jsme využily mnohem více než dárečky v předchozích letech. Je vidět, jak jsme se mezi lety postupně zlepšovaly a dávaly si lepší a lepší dárky.

Vánoce 2016

Poslední Vánoce jsme si dávaly tipy, kterými jsme se ale nemusely řídit. Něco jsme si vzájemně splnily, něco naopak ne. Každopádně balíček z těchto Vánoc hodnotím zatím nejkladněji ze všech. Měla jsem z něj obrovskou radost. Dostala jsem veliké balení čajů značka Aphoteke. Ty mě překvapily nejvíce a udělaly mi také největší radost.

Narozeniny 

Narozeninové balíčky nemáme nijak omezené. Dáváme si to, co nám přijde vhodné. Já často dostávám nějaké věci na tvoření nebo mé oblíbené čaje. Já se snažím shánět věci, které Kejty potěší jako například s jejími oblíbenými motivy apod.

Je fajn, že si tímto můžeme zpříjemňovat celý rok a myslet na sebe vlastně kdekoli, když vidíme něco, co by se mohlo líbit té druhé.

Hanča