úterý 9. května 2017

Vintage náramkové hodinky (25 Kč)

Móda, doplňky a vše pro ženy. Tentokrát jsem si objednávala hodinky, které jsem už jednou měla, ale v nevhodné barvě. V té době jsem vlastně netušila jak to na ebay chodí. Kromě toho tyto hodinky nabízí spoustu českých e-shopů, které nabízejí poštovné zdarma. Jedná se o úplně ty samé hodinky.

Odkaz

Pokud se vám vyloženě nelíbí hodinky, ale líbí se vám styl, můžete na ebay vyhledat i náramky v tomto stylu.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Vintage Bracelet Watches

Objednávka a dodávka

Hodinky došly za 24 dní. Došly klasicky v bublinkové obálce. Musím říct, že byly docela zmačkané a musela jsem si je maličko předělat pomocí kleštiček.

Můj názor na hodinky

Hodinky jsou hezké. Přesně odpovídají popisu. Jak už jsem zmiňovala výše, musela jsem si je maličko upravit. Hodinky byly na tom hnědém "pásku" přidělány nakřivo, takže jsem je sundávala a musela maličko předělat. Hodinky mají dva cvočky na zapnutí, což odlišuje velikost. Na ruce drží dobře, ale jsou maličko volnější, přeci jen netrefíte dokonale velikost. Za tuto cenu hodinky vřele doporučuji. Rozhodně to za to stojí.