úterý 13. června 2017

Vyšívání - Chlapeček a holčička (67 Kč) - video

Dneska mám pro vás další recenzi, která je ve videu. Jedná se o další vyšívání, které jsem objednala z ebay. Už jsem dělala dvě recenze na vyšívání, takže pokud jste je propásli, tak mrkněte sem: Vyšívání - strom Jaro nebo Vyšívání - strom Léto

Odkaz

Chlapeček a holčička - první pusa. Toto vyšívání najdete v mnoha odkazech, jeden z nich je:
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: First Kiss DIY Embroidery Cross Stitch Needlework

Objednávka a dodávka

Vše probíhalo naprosto normálně. Tentokrát byla ale dodací lhůta extrémě dlouhá a to 53 dní. Nejednalo se o žádné frekventované období (například období Vánoc - to se balíky vždy zpožďují). Vyšívání přišlo v igelitové obálce.

Můj názor na vyšívání

Co si budeme povídat. Já jsem unešená. Vyšívání je krásné a zase ta cena. U nás byste za tuto cenu možná nekoupili ani to samotné vyšívací plátno. Vyšívání je skvělé a já opravdu nemám co dodat.