pátek 7. července 2017

#1 Zdobení pohledů (2 pohlednice)

Na zdobení pohlednic už jsem jednou psala článek (zde). Když mám náladu, tak pohlednice zdobí a tak mě napadlo se podělit s vámi.

První pohlednice

Pohlednice je velice podobná pohlednici ve výše zmiňovaném článku. Tuhle jsem posílala medvídkářce. Jak je vidět snaha byla, ale medvěd není výtvarné dílo. I tak ale vím, že novou majitelku potěšil. Pohlednici jsem posílala už před nějakou dobou.


Jak jsem pohlednici udělala?

Barvičky vidíte, ty popisovat nemusím. Střed pohledu jsem zakryla washi páskou. Nejdříve jsem si nakreslila medvěda, který se ale moc nepovedl, tak jsem ho posadila na skříňku. Potom jsem dokreslila bubliny, do kterých jsem napsala vzkaz a nalepila srdíčko, které jsem vyrobila také z washi pásek. (na papír nalepíte washi pásky, a potom vystřihnete srdce). Nakonec jsme nakreslila trojúhelníky a ty potom vybarvila. Tento typ pohlednice je velká piplačka. Ale ten efekt za to stojí.

Druhá pohlednice

Ta je dělaná maličko jinak. Obsahuje příběh. Příběhové pohlednice mě také baví dělat. Tuhle pohlednici jsem posílala někomu, kdo mi poslal pohlednici, kterou jsem potřebovala a neměla jsem ji zrovna ve svých zásobách. Je hezké jak si postcrosseři pomáhají.


Jak jsem pohlednici udělala?

První jsem zase nalepila washi pásku s kočičkama (páska je z ebay - recenze zde), ozdobila motýlky a nalepila samolepku smajlíka jako hlavičku panáčka (samolepky jsou kupované v Lidlu). Poté jsem nalepila samolepku "díky moc za pomoc", a vedle toho jsem nakreslila další bubliny. Nakonec jsem dokreslila zbytek - tělo panáčka, a pak trávu s květinou. Nahoře mi zbylo místo, tak jsem připojila děkovnou zprávu.

Tvoříte také pohlednice podobným způsobem jako já? Myslím si, že adresátům se tento styl líbí, ale je náročnější než když pohled popíšeme klasicky.

Mějte se fanfárově,

Hanča