úterý 11. července 2017

Červený diář s kroužkovou vazbou A6 (78 Kč) - video

Je tady léto a já se rozhodla, udělat si vlastní cestovní deníček. Jeho konkrétní podobu zatím nemám. Ale až ji mít budu, určitě se s vámi podělím.

Odkaz

Kroužkový diář se dá objednat v různých barvách. Ve většině nejlevnějších nabídek vám ale zašlou random color.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: String Leaf Leather Notebook Travel Journal Book

Objednávka a dodávka

Diář došel za 16 dní. Došel v igelitové obálce a v papírové krabičce, která byla maličko zmáčknutá, ale to vůbec nevadí, není to vidět. Prodejce jsem prosila, aby mi poslal červený diář. Prodejce mi sdělil, že mou objednávku posílá k dodavateli, a že ten vybírá barvu náhodně, ale že k mé objednávce přiloží poznámku ohledně barvy. Jsem mile překvapena, že mi došla červená. Prodejci jsem to také napsala do hodnocení.

Můj názor na diář

Diář je krásný a přijde mi docela kvalitní. Na různá cestovatelská razítka je ideální. Na ebay se dá najít i diář s kotvičkou (já mám s lístečkem), ten bych se také nebála objednat. Za mě diář jednoznačně doporučuji. Upozorňuji jen na nepříjemný zápach při rozbalování. Byla cítit nějaká guma.
Na diář se podívejte ve videu.