úterý 4. července 2017

Obrázek s diamanty 5D (65 Kč) - video

Moje penpalka Nikol měla narozeniny, a jelikož nám už dochází nápady co si dávat, tak si dáváme přímo tipy, co si koupit, co potřebujeme, co sháníme. Díky ní jsem vlastně přišla na tento DIY obrázek s diamanty.

Odkaz

Obrázků naleznete celou řadu. Je důležité si zkontrolovat, která část obrázku je tvořená z těch diamatů. Původně jsem si totiž myslela že z diamantů bude kočka a i tygr.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Cat and Tiger DIY 5D Diamond Embroidery

Objednávka a dodávka

Obrázek došel za 15 dní. Přišel zabalený v igelitové obálce bez vyztužení. Vše je přesně podle popisu.

Můj názor na obrázek

Obrázek se mi líbí. Sice to není můj vkus, ale je opravdu kvalitně zpracovaný, a pokud se někomu hodí do interiéru, tak proč ne. Nápad je to opravdu skvělý. V balíčku jsou všechny komponenty, které potřebujete k vytvoření toho 5D efektu.

Na rozbalovačku se podívejte ve videu. Jsou tam hezky vidět všechny detaily.

EDIT (7. 9. 2017):
Díky penpalce Nikol vám mohu ukázat výsledný obrázek. Kromě toho mi Nikola říkala, že obrázek měla rychle hotový, dělal se dobře a bylo to jednoduché.

Voskový čtvereček se používal jako lepidlo. Růžová tyčka fungovala jako držátko. Postup byl následující. Korálky se vysypou do zelené nádoby. Růžová tyčka se "namočila" do vosku, a pak se do ní nabraly kamínky, které se lepily na plátno.

Nikol zmiňovala, že hodně kamínků jí zbylo a pytlíčky, ve kterých původně byly, už nebyly použitelné. Také vzkazuje, že na kočičku by mělo být použito více odstínů šedivé, aby více vynikla. Zároveň si v budoucnu objedná další takový obrázek.