úterý 25. července 2017

Ponožky do nízkých bot (18 Kč)

Letos jsou v módě nízké botky, do kterých se moc nehodí klasické kotníkové ponožky. Já nosím do nízkých bot (ne přímo balerín) nízké ponožky jako na obrázku. U nás jsou ponožky za celkem slušné ceny, ale rozhodla jsem se je vyhledat i na ebay, kde jsou ještě o kousek levnější.

Odkaz

Ponožky existují ve vícero variantách, musím říct, že všechny jsou roztomilé, ale někomu mohou připadat dětinské. Já jsem zvolila neutrální šedivou barvu.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Pairs Womens Non-Slip Cotton Invisible Low Cut

Objednávka a dodávka

Dodací doba u ponožek byla 30 dní. Došly zrovna v dobu, kdy se mi zpožďovali všechny zásilky z ebay. Přišli v igelitové obálce a igelitovém pytlíku.

Můj názor na ponožky

Ponožky jsou klasické jako se prodávají u nás. Velký palec nahoru dávám stylu zakončení ponožky na patě. U nás mají ponožky pouze "obšité" a to při celodenním nošení pěkně řeže do nohy, ale tenhle typ zakončení je příjemný. Ponožky odpovídají velikostem jako u našich vietnamců, čili odpovídají velikostem uvedeným v nabídce. Ponožky doporučuji jsou za lepší cenu než u nás, a dokonce jsou lepší než u nás.