pátek 28. července 2017

Výstava Human Body exhibition a Úniková hra

Chtěla bych s vámi sdílet další zážitek a to z výstavy Human Body a zážitek z únikové hry.
Na tuhle výstavu jsem původně nechtěla jít, ale známá mi to doporučila, že je to naučné a zajímavé, tak jsem se rozhodla, že se tam vydám. Přítel do toho nebyl tak hrrr jako já. Ale nakonec jsme byli nadšeni oba.

Výstava se konala od 22. 2. 2017 do 23. 7. 2017, informace naleznete na stránkách http://www.bodyexhibition.cz/
Já jsem na výstavu šla s tím, že se nejedná o reálné exponáty, tak mi to přišlo zajímavé. Některé exponáty byly opravdu jen odlitky a bylo to u nich i uvedeno.

Výstava byla rozdělena do různých sekcí, které na sebe navazovaly. Začínalo se vnitřními orgány od hlavy až k patě (včetně svalů, šlach, apod.), pokračovalo se kostmi a končilo se kůží, která je také orgánem a to největším. V rámci výstavy byla i část s lidskými embryi a ukázkou embryí v různých fázích těhotenství. Navíc bylo všude uvedeno procentuální vyjádření (např. kolik % z lidského těla jsou kosti nebo krev).

Teď přichází ta nechutnější část. V některých částech výstavy byl zvláštní vzduch, což bylo divné. Na obrázkách níže můžete vidět pohlednice, které jsem si na výstavě zakoupila a ty červené části na postavách ve skutečnosti vypadaly jako sušené maso. Člověk opravdu nesměl myslet na to, že to byli lidé. Všechny exponáty, jejichž součástí byla hlava, byly asijského původu. Na hlavě bylo vždy uměle dodělané obočí, řasy a umělé oči.
Výstava stála za zaplacené peníze. Vy co jste tam nebyli, tak až budete mít možnost něco podobného vidět, určitě doporučuji.




Odpoledne jsme si šli zahrát Únikovou hru. Únikovku jsme měli koupenou už dlouho. Informace o únikových hrách od poskytovatele LOSTrooms naleznete zde https://lostrooms.cz/cz/.
Asi před rokem jsme byli na hře Advokát, která nás nezaujala tolik jako hra Škola Silent Hill.
V Advokátovi jsme luštili záhadu jako Colombo a ve Škole jsme měli za úkol najít 4 známky zesnulého studenta a najít vysvědčení. Advokát měl úkoly seřazené po sobě. Jakmile jste něco zapomněli udělat, tak se nedalo pokračovat dál. Ve hře Škola bylo jedno, v jakém pořadí úkoly plníte.

Zajímavé bylo to, že jsme byli zamčeni v místnosti v absolutní tmě, ale po chvilce jsme našli několik baterek, které jsme hojně využívali celou hru. Ve hře jsme byli několikrát vystrašeni. Nechci konkrétně říkat jak, kdyby se někdo na hru vydal, ale vystrašení jste mohli vidět, slyšet i cítit. Příjemně jsme se u toho pobavili a určitě půjdeme někdy znovu.
Hru doporučuji všem. Vy, co hrajete podobné hry na mobilu, byste to měli zkusit. Hra pro vás bude na úplně jiném levelu. Já od té doby takové hry nehraju, protože mě vůbec nebaví.

Doporučuji se vždy podívat na slevomat a podobné portály, zda tam nenaleznete nějakou nabídku, je jich tam spousta.


Přeji vám příjemné léto a hrajte si,
Hanča