úterý 1. srpna 2017

Černý/růžový pásek s mašličkou (27 Kč)

Tentokrát jsem tu s další recenzí a to na dva úzké pásky za pár korun. Musím říct, že mně už udělaly velikou parádu. Nosím je nejčastěji k šatům. Jsou něžné a jemné.:)

Odkaz

Nejrůznějších pásků se na ebay dá nalézt mnoho. Existuje hodně tenkých pásků, ale i pásků na gumu a podobně. Tento pásek naleznete v mnoha barvách. Stalo se mi ale už několikrát, že nabídky bývají často vyprodané. Já si objednávala dva pásky černý (neutrální) a růžový. Oba jsem objednávala v jinou dobu ale přes stejný odkaz.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Leather Thin Bowknot Waist Belt

Objednávka a dodávka

Pásky přišly zabalené v pytlíku, smotané to  "ruličky" a omotané gumičkou. Takto přišly v bublinkové obálce. Černý pásek putoval 28 dní a růžový pásek putoval asi 16 dní. Zabalení zboží bylo perfektní. To musím tedy pochválit.

Můj názor na pásky

Já jsem z pásků nadšená. Cena je skvělá, parádu udělají a navíc jsou podle mě celkem kvalitní. Občas si říkám, proč mít doma drahé věci, když i levné vypadají dobře. Pásky se nikde neloupou. Dobře se s nimi manipuluje. Takže dneska doporučuji na víc jak 100 %.