pátek 25. srpna 2017

#2 Balíček Nivea

Zajímá vás, co bylo v dalším balíčku od firmy Nivea? Tak neváhejte a pojďte se se mnou na něj podívat.

Vůbec nevím, jak je možné, že jsem obdržela další balíček. Na ten minulý se můžete podívat zde. Je pravda, že na stránkách Nivei probíhají různé soutěže, ale vždy se do nějaké zapojím a vždy dostanu odměnu. Asi mám štěstí nebo se nezapojuje tolik lidí.

Balíček mě překvapil, jelikož jsem ho neočekávala a nikdy není předem ohlášen. Krabička došla doporučeně a ani podle papírku, který pošťačka hází do schránky, nebylo poznat, o co se jedná.

Jak vidíte na obrázku, krabička přišla krásně ozdobená (natištěná). Z minula mám ještě jednu a přemýšlím, co bych s nimi provedla. Nechci je vyhazovat. Tentokrát přišla krabička v průhledném igelitu, takže bylo hned vidět, od koho balíček je. Krabičku jim chválím.


Uvnitř krabičky byly "třásně", aby se obsah balíčku tolik nehýbal a nedělal rámus. Minule se mi zabalení obsahu líbilo více.:)


A teď už k obsahu balíčku. Už minule jsem zmiňovala, že Nivea je moje oblíbená značka, kterou používám. Vzorečky se vždy hodí a nejlepší jsou na cesty. Ty, co jsem nalezla v první krabičce, jsem vypotřebovala na dovolené.

Balíček obsahoval vzorky:
  • Tělové mléko Cherry Blossom - Je to novinka, kterou letos Nivea vytvořila dokonce ve vícero variantách. Musím říct, že hezky voní.
  • Krém Cellular anti-age - Tento vzoreček byl už v minulém balíčku. Jsem moc ráda, že jsem ho dostala znovu. Uvažuji totiž o koupi tohoto krému. Je příjemný a zdá se mi, že pleť po něm vypadá lépe. Sice je určen pro ženy ve věku od 40 let, ale kdybych ho používala třeba jednou týdně, tak by to třeba nebylo špatné.
  • Sprej do podpaží - Sprej byl i v minulém balíčku. Po pravdě jsem ho ještě nezačala ani používat, jelikož sprej na dovolenou tahám vždycky celý, protože ten maličký by mi určitě nestačil. Objem je 35 ml.
  • Šampón Hairmilk pro normální vlasy - Také novinka od Nivei. Šampón je na trhu už asi půl roku. Lze koupit ve vícero variantách (pro normální vlasy, pro jemné vlasy, pro silné a nepoddajné vlasy) a to jako šampón, kondicionér nebo vlasový sprej. Dlouho jsem čekala, až Nivea vyrobí nový šampón, jelikož ty co na trhu byly mi nevyhovovaly. Z edice Hairmilk jsem si koupila sprej na vlasy, který používám místo kondicionéru. Krásně voní, na vlasech vydrží i 3 dny a vlasy se dají krásně rozčesat.
  • Sprchový gel Oil Pearls - Tento sprchový gel jsem nikdy neměla. Mám pocit, že jde také o jednu z novinek. Určitě si ho vezmou s sebou, až někam pojedu.

Jsem hrozně ráda, že mám k dispozici tolik vzorků k testování a zároveň si díky nim ulehčím cestovní tašky. Zajímalo by mě, zda i vy používáte vzorky kosmetiky na cestách.

Přeji hezký víkend,
Hann