úterý 22. srpna 2017

DIY komponenta srdíčka (30 Kč)

Dneska jsem si pro vás připravila recenzi o komponentách na výrobu. Srdíčka jsem vydražila, takže mně stály malinko méně.

Odkaz

Tyto komponenty se dají objednat ve vícero variantách. Viděla jsem kolečka, čtverečky, trojúhelníky, apod.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Natural Round Multi-hole Wooden Cross Stitch

Objednávka a dodávka

Vše probíhalo klasicky. Komponenty došly 30 dní po skončení aukce. Byly zabalené v bublinkové obálce a pytlíku.

Můj názor na srdíčka

Po pravdě jsem je čekala maličko menší. Momentálně tápu, co s nimi budu dělat, ale pravděpodobně to dopadne, že z nich udělám klíčenky a také nějaké pošlu dál. Chtěla jsem si z nich udělat náušnice, ale bohužel jsou moc veliké. Asi jsem to v nabídce nějak přehlédla. Velikost kolečka je skoro 5 cm. Jinak vše odpovídá, jedná se o dřevěná kolečka a dírky jsou udělány velice kvalitně.