úterý 29. srpna 2017

Silikonová forma na bábovku (85 Kč)

Poslední dobou v rodině hodně pečeme. Snažíme se proto najít co nejrychlejší způsob pečení (bez vymazávání nebo přípravy pečícího papíru). Silikonové formy jsou všeobecně dobré. Pokud byste zašli do normálního obchodu (ne k Vietnamcům), tak jsou formy docela drahé. U Vietnamců jsem formy viděla kolem 120 Kč. Tak jsem si zabrouzdala na ebay a našla je i zde.

Odkaz

Forem jsem moc nenašla, ale silikonových drobností mají na ebay celkově hodně. Už jsem dělala rozbalovačky i dalších silikonových formiček: Formy na mufiny nebo Silikonové formičky na výrobu mýdel 
Odkaz na formu na bábovku
Pokud odkaz nefunguje, hledejte formu na ebay pod tímto názvem: Silicone Cake Ring Modl

Objednávka a dodávka

Objednání proběhlo klasicky, forma došla v igelitové obálce (bez bublinek). Tvar byl trochu zdeformovaný, asi kvůli cestě, když byla forma zaházená dopisy v tašce pošťačky.

Můj názor na kruhovou formu na bábovku

Když přišla byla jsem nadšená. Tentokrát si balíček rozbalovala mamka, byla to přeci jen forma pro ni. Forma přišla světle modrá, barva se nedala zvolit a vlastně mi to bylo jedno, jaká barva dojde. Ve formě jsme hned pekly bábovku a dopadlo to pravdu skvěle. Mohu jen a jen doporučit.

Formu jsem fotila po asi 6 použitích, docela mě zklamalo, že nejde úplně dokonale umýt, posuďte sami. Samozřejmě, že mě to nevadí, ale nebudí to dobrý dojem na okolí.

Hezký týden,
Hanča