pátek 11. srpna 2017

Nášivky, různé druhy (18-25 Kč)

Dnes je netradičně pátek a já jsem si pro vás připravila velikou recenzi na nášivky, které letos opravdu letí. Příprava tohoto článku byla hodně časově a i peněžně náročná. Nášivky chodily pozdě a některé putovaly dlouho.

Odkaz

Nášivek jsem objednávala hodně a každá z nich byla objednaná od jiného prodejce, proto se lišily i dodací lhůty. Některé nášivky jsem vydražila, takže jejich cena byla opravdu směšná.
Odkaz plameňák
Odkaz Šmoulinka
Odkaz Šmoula
Odkaz Kočička
Odkaz Motýlci
Odkaz Vlk
Odkaz Lízátka
Odkaz Smajlíci
Odkaz Růže

Pokud odkazy nefungují, hledejte pod těmito názvy:
Plameňák = Flamingo Bird Sew Iron Patch
Šmoulinka = Smurfette Embroidery Iron Patch
Šmoula = Blue Fairy Iron Patch
Kočička = Sweet Black Cat Iron Patch
Motýlci = Butterfly Sew Patch
Vlk = Sew Iron Patch Husky Dog
Lízátka = Lollipop Embroidery Patch
Smajlíci = 7 Emoji Patch 
Růže = Embroidered White Flower Patch

Objednávka a dodávka

Jak jsem zmiňovala výše, dodací lhůty byly strašné. Ale u některých to kompenzovaly skvělé ceny, jelikož u aukcí můžete dosáhnout ještě lepší ceny než u nabídek kup teď. Pro lepší přehlednost jsem sestavila seznam.

Co
Počet dní
Cena
 Plameňák
22 dní
18 Kč
 Šmoulinka
25 dní
17 Kč
 Šmoula
25 dní
17 Kč
 Kočička
25 dní
17 Kč
 Motýlci
55 dní
32 Kč
 Vlk
33 dní
17 Kč
 Lízátka
49 dní
4 Kč (aukce)
 Smajlící
24 dní
19 Kč (aukce)
 Růže
52 dní
7 Kč (aukce)

Všechny nášivky přišly zabalené v igelitových bublinkových obálkách a v pytlíčcích.

Můj názor na nášivky

Z nášivek jsem unešená. Moc se mi líbí. Pro spoustu z nich jsem již našla využití. Důležité pro vás je to, že všechny nášivky jsou nažehlovací, kromě těch s motýly. Čtěte tedy pořádně nabídky, abyste potom nebyli zklamaní. Nášivky doporučuji jsou levné a hezké.

Nyní se podívejte ve videu na detaily nášivek.