úterý 8. srpna 2017

Obkreslovací plastové šablony (25 Kč)

Každý si vzpomene na obkreslovací "pravítka", které byly velice oblíbené na základní škole. Já jsem sice dospělá, ale duchem jsem stále dítě, což je jeden z důvodů, proč jsem si je objednala. Později se dozvíte, k čemu pravítka využívám.

Odkaz

Pravítek naleznete velké množství, z různých materiálu a v různých barvách. Já jsem chtěla pravítka na potrhávání a zároveň s různými obrázky.
Odkaz

Objednávka a dodávka

Pravítka putovala 16 dní. Byly zabalené v plastovém pytlíku a bublinkové obálce. Odpovídají přesně popisku.

Můj názor na pravítka

Já jsem nadšená. Pravítka jsem si moc oblíbila. Jediné co bych jim vytkla je, že některé obrysy se hůře obkreslují. Musíte mít úzkou tužku. Jsou z pevnějšího materiálu, takže se jen tak neohnou.