úterý 15. srpna 2017

Sada kosmetických štetců Naked (89 Kč)

Pomalu mi začaly odcházet mé staré kosmetické štětce, tak jsem se rozhodla objednat si nové. Sice je nepoužívám každý den, ale když už je používám, chci aby jejich použití bylo co nejkomfortnější a dělalo mi to radost.

Odkaz

Při vyhledávání narazíte na mnoho odkazů a to ve velice rozdílných cenách. Já samozřejmě vyhledávala co nejlevnější. Tyto štětce jsou napodobenina značkových štětců, takže proto na ebay naleznete veliké cenové rozhraní.

Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Naked Brush

Objednávka a dodávka

Štětce putovaly 21 dní. Každý štětec přišel v pytlíku, což je vidět na fotkách. Krabička byla poškozena pravděpodobně cestou, ale to mi nevadí. Ale samozřejmě by se to dalo reklamovat.

Můj názor na štětce

Nejsem žádný odborník. Jsem spíš běžný uživatel. Pro moje účely my štětce vyhovují. Se všemi se pracuje skvěle. Jsou jemné a husté. Hodně oceňuji ty pytlíky na každém štětci, jelikož štětinky potom nejsou tak polámané. Samozřejmě je tam nebudu dávat neustále, ale na tu přepravu je to fakt skvělé. Pouzdro je také dobré, protože v něm jsou štětce krásně uložené. Ještě bych chtěla znova podotknout, že se nejedná o originální výrobek.