pátek 1. září 2017

#2 Kuriozity ebay - Back To School

Šílenství Back To School teď letí celým internetem, tak jsem se rozhodla udělat další díl ebay kuriozit. Na ebay jsem totiž hledala nějaké školních věci a kromě krásných a levných věcí jsem našla i věci, které mi přišly už fakt přes čáru. Pojďme se na ně společně podívat.

Na ebay se dá sehnat opravdu všechno - sešity, propisky, fixy, penály, tašky do školy a další. Opravdu stačí hledat. Na objednání do školy je už trochu pozdě vzhledem k dodacím lhůtám. Dnešní kuriozity obsahují věci, které bych si v životě nekoupila, ale někomu se mohou líbit.

Penály

Penálů je na ebay velký výběr. a některé mě pobavili a překvapila mě kreativita prodejců/výrobců.

Penál jako ryba
Možná ho ocení nějací rybáři, ale mě to přijde jako přehnaný nápad. Jediný penál, který bych si byla ochotna koupit, tak by byla ta rybička Nemo, alespoň trochu by mi připomínala pohádku.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Carp Pencil Case
Zdroj: ebay.com
Penál jako opravdový banán
Když jsem to poprvé viděla, tak jsem vyprskla smíchy. Představila jsem si totiž, jak bych s tím asi vypadala ve škole. Banán na fotkách vypadá opravdově.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Banana Pencil Case
Zdroj: ebay.com
Penál jako zubní pasta
Ačkoliv my takové pasty nemám, tak tohle mi přijde jako dobrý nápad. Nejedná se totiž pouze o penál, ale v červeném víčku je dokonce ořezávátko na tužky. To mě celkem překvapilo. Tady je zase vidět, jak jsou prodejci/výrobci kreativní.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Toothpaste Pencil Case
Zdroj: ebay.com
Penál jako krabice od mléka
U nás zase nemáme taková mléka, ale už se mnohem více podobají těm našim. Taky je to skvělý nápad, ale do školy bych s tím asi nešla. Při představě, že bych na lavici měla položený "obal od mléka", asi by mi to přišlo divné.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Milk Pencil Case
Zdroj: ebay.com
Penál jako bageta
Poslední penál, u kterého jsem nejdřív nepochopila, o co se jedná, je penál jako bageta. Uznejte sami, že vypadá docela dobře.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Bread Pencil Case
Zdroj: ebay.com

Gumy na gumování

Další kategorií jsou gumy na gumování. Z těchto bych si asi objednala všechny, kdybych byla malá holčička.

Guma jako rtěnka
Takovou gumu si pamatuji s dětství. Měla jsem dokonce jedno podobnou. Vždy jsem si ji hrozně šetřila a negumovala jsem s ní, aby byla pořád hezká.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Lipstick Eraser
Zdroj: ebay.com
Banán
Další guma je banán. Banán obsahuje "slupku", která slouží jako obal na oloupaný banán (gumu). Zase mě dostala ta kreativita prodejců. Věřila bych, že banán je i ve skutečnosti k nakousnutí jako na obrázcích.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Banana Eraser
Zdroj: ebay.com
Buráky
Poslední guma na gumování je ve tvaru buráku. Barva sice moc neodpovídá realitě, ale dobrý nápad se cení.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Peanut Eraser
Zdroj: ebay.com

Ořezávátko a propisky

Ořezávátko jako záchod
Jediné ořezávátko, které mi přišlo divné bylo ve tvaru záchodu. Mísa je úplně nevyužitá.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Toilet Pencil Sharpener
Zdroj: ebay.com
Propisky jako kosti
Jeden z nápadů, který fakt oceňuji. Co byste dali studentovi nastupujícímu na lékařskou fakultu? Tohle je to pravé, co bych se nebála použít.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Bone Pen
Zdroj: ebay.com
Brýle nebo propisky?
Poprvé jsem si říkala, proč mezi propiskami jsou brýle. Až po kliknutí jsem pochopila, co to je. Podle mě je to naprostá blbina.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem:
Zdroj: ebay.com
Doufám, že se vám dnešní Back To School kuriozity líbili. Budu se na vás těšit příště.
Hann