úterý 5. září 2017

Balzám na rty v makronce (32 Kč)

Balzám na rty v makronce, kdo by nechtěl mít takovou roztomilost? Já vím asi je to už přehnané, ale pro teenagerky je to super. Jednou už jsem dělala recenzi na pouzdro z makronky (odkaz zde).

Odkaz

Makronky se dají sehnat ve vícero odstínech - fialová, růžová, lososová, modrá.. Takovou barvu bude mít pravděpodobně krabička ale i balzám.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Lip Balm Macaron

Objednávka a dodávka

Makronky jsem objednávala společně od jednoho prodejce, došly tedy v jedné obálce. Byli zabalené v pytlíkách a v bublinkové obálce. Dodací doba byla 18 dní.

Můj názor na balzám v makronce

Balzám spíše nepoužívám než používám. Prostě není nad to si koupit balzám u nás v drogerii. Voní příjemně, ne nějak silně. Makronku určitě využiji na nějaké drobnosti - tabletky nebo šperky. Makronka je šroubovací. Za mě ji mohu doporučit.